Studenti/registrovaní uchazeči VŠEM se přihlašují výhradně jen s údaji pro SIS VŠEM (uživatelské jméno a heslo)!

Marketingový výzkum Zobrazit větší

Marketingový výzkum

ISBN 978-80-87839-78-2

Nové

Předkládaný učební text je věnován problematice marketingového výzkumu a výzkumu trhu za účelem cílení segmentů trhu spíš, než jen odlišování se od konkurentů.

Více informací

51 ks

800,00 Kč

Parametry

Autor Linhart Zdeněk, Smolová Helena
Rok vydání 2016

Více informací

Záměrem je naučit čtenáře textu z nálezů odvozovat metodiky marketingových projektů nebo i seminárních a závěrečných prací a obráceně z metodik konkurentů odvozovat, kde hledat a jak kvantifikovat a interpretovat osobní odlišné nálezy. Do všeobecných základních informací o dané oblasti marketingu jsou nálezy výzkumů integrovány vysvětlujícími příklady a praktickými cvičeními.